ПЕРЕВАГИ В КОРИСТУВАННІ ПІДСИСТЕМОЮ ЕЛЕКТРОННИЙ СУД
Електронний суд – чудова можливість звернутися до суду не виходячи з дому!
Як пройти авторизацію та створити власний електронний кабінет, які нюанси необхідно при цьому враховувати?
Нагадуємо алгоритм дій реєстрації в підсистемі «Електронний суд»:
- вибрати зі запропонованого списку центр сертифікації ключів;
- вибрати файл особистого ключа;
- ввести пароль захисту ключа;
- вибрати «Продовжити».
- з’явиться сторінка, де необхідно ввести анкетні дані. Прізвище, ім’я, по батькові особи та ІПН автоматично будуть заповнені з даних ЕЦП, необхідно вказати дату Вашого народження, стать, контактний номер телефону, який буде підтверджений за допомогою SMS (ЗВЕРНІТЬ УВАГУ - ОДИН НОМЕР ТЕЛЕФОНУ НЕ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ НА РІЗНІ ОБЛІКОВІ ЗАПИСИ) та електронну адресу, яка буде підтверджена через код, що прийде в особисті повідомлення (ЗВЕРНІТЬ УВАГУ - ОДНУ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ НЕ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ НА РІЗНІ ОБЛІКОВІ ЗАПИСИ);
- поставити відмітку «Я даю згоду на обробку та збереження моїх персональних даних»;
- вибрати «Підтвердити», після чого буде здійснено вхід в обліковий запис.
Детальна інформація та відео-інструкція за посиланнями:
https://youtu.be/bD83fM28x3I
https://wiki.court.gov.ua/pages/viewpage.action?pageId=6848551