Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Показники діяльності Бобирнецького районного суду Кіровоградської області
за І півріччя 2013 року
(за формою, затвердженою рішенням ради суддів загальних судів №53 від 25.06.2013)
п\п |
|
І півріччя 2013р. |
1. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
1 1 |
2. |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли |
1085 |
3. |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
977 |
4. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
108 1 |
5. |
Кількість скасованих судових рішень |
7 |
6. |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в т.ч. визнаних обгрунтованими |
0 0 |
7. |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) |
Дані надано у відсотках станом на 15.08.2012 по кожному заходу |
Статистичний звіт
підсумків проведення заходу щодо результатів опитування громадян-відвідувачів Бобринецького районного суду Кіровоградської області станом на 15.08.2012р.
В даному опитувані прийняли участь 16 відвідувачів.
Узагальнення результатів опитування визначені по кількості відповідей на кожне запитання у відсотках:
1. Зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо).
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
0 |
25% |
62,5% |
12,5% |
0 |
2. Повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо).
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
0 |
0 |
56,3% |
37,5% |
6,2% |
3. Ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо).
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
0 |
6,2% |
68,8% |
18,8% |
6,2% |
4. Ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
0 |
0 |
31,3% |
68,8% |
0 |
5. Ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду враховуючи коректність та ввічливість?
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
0 |
0 |
18,8% |
75% |
6,2% |
6. Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд?
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
0 |
0 |
37,5% |
56,3% |
6,2% |