Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 23 вересня 2019 року по 30 вересня 2019 року Бобринецький районний суд Кіровоградської області провів анонімне опитування відвідувачів суду, яке розроблене та рекомендоване робочою групою з розробки системи оцінювання якості роботи суду за підтримки Проекту USAID «Справедливе правосуддя» з метою визначення оцінки рівня задоволеності громадян якістю різних аспектів функціонування суду для підвищення якості надання судових послуг, професіоналізму та ефективності роботи працівників суду.
Аналізуючи результати проведеного опитування учасників судового процесу та відвідувачів Бобринецького районного суду Кіровоградської області варто зазначити, що всього прийняли участь в опитуванні 8 респондентів, з них більшість (62,5 %) людей молодого віку від 26 до 39 років.
Майже всі опитувані 87,5 % (30) мають повну вищу освіту та 1 особа базову вищу.
Значна більшість респондентів (6 осіб) проживають в населеному пункті, де розташований суд, тобто в місті Бобринець.
В цілому більшості респондентам було легко знайти будівлю суду та отримати потрібну інформацію. Графік роботи канцелярії суду дає можливість вчасно та безперешкодно подати позов, ознайомитися з матеріалами справи, отримати копію судового рішення або наказу.
Зручність та комфортність перебування громадян у приміщенні суду (місця для очікування, комфортність залів судового розгляду, освітлення, чистота приміщень, тощо) респонденти оцінили на «добре».
Щодо безперешкодного потрапляння людей з обмеженими можливостями до приміщення суду та користування послугами суду, респонденти, в більшості випадків, вказали на наявність такої можливості, надавши відповіді «Цілком так» та «Швидше так», що складає 75 % від загальної кількості опитуваних. Поряд з цим, 2 респондентів повідомили: «Більш-менш» (варіант: і так, і ні).
62,5 % опитуваних повідомили, що користуються офіційним web-сайтом Бобринецького районного суду Кіровоградської області на веб-порталі «Судова влада України» та знайшли необхідну інформацію.
На запитання про надання пропозицій щодо поліпшення роботи суду повноти та ясності отримуваної інформації, респонденти висловили пропозиції щодо можливості встановлення в приміщенні суду терміналу для оплати судового збору та штрафів .
Пропозиції, надані респондентами під час цього опитування та можливість їх впровадження, будуть розглянуті та враховані судом.
Приємним є те, що всі респонденти (100 %) на «Відмінно» та «Добре» оцінюють рівень етичної поведінки працівників апарату суду (доброзичливість, неупередженість, коректність, тощо) та рівень професіоналізму та етичної поведінки суддів (доброзичливість, коректність, неупередженість, тощо).
На запитання в анкеті «Чи було рішення у справі викладено легкою, доступною для розуміння мовою?», 50% питуваних повідомили про те, що рішення суду у справі викладено легкою, доступною для розуміння мовою, і 50% опитуваних відмітили, що слухання ще триває.
Бобринецький районний суд Кіровоградської області щиро дякує всім громадянам, які прийняли участь в опитуванні! Ваша думка є дуже важливою у визначенні рівня фукціонування суду та покращення його іміджу.
Наступне опитування щодо результатів роботи суду за 2019 рік буде проведено в січні 2020 року.
За повідомленням прес-служби суду.